Asiakaspalvelutilanteet ovat organisaatioiden näyteikkunoita.
Juuri sinä voit pelastaa jonkun päivän hyvällä palvelulla.
Aika
pe 31.1.2025 klo 8.00 – 11.00
Kenelle?
- Kuntien, valtion, seurakuntien ja hyvinvointialueiden viestinnän, markkinoinnin ja asiakaspalvelun henkilöstöll
- Sinulle, joka työskentelet asiakaspalvelun tehtävissä ja haluat vahvistaa asiakaspalvelutaitojasi
- Niin uusille työntekijöille kuin konkareille
Koulutuksen tavoite
Koulutus on suunniteltu herättämään, innostamaan ja aktivoimaan jokainen osallistuja palvelemaan asiakasta erinomaisella tavalla. Koulutuksessa syvennymme tunnekokemuksen merkitykseen ja huomaamme, miten arvot ja itsetuntemus vaikuttavat aktiivisessa asiakaspalvelussa.
Koulutuksessa käydään läpi erilaisia vuorovaikutustilanteita ja saadaan työkaluja myös haastavien asiakaspalvelutilanteiden ja reklamaatioiden hoitamiseen,
Koulutuksessa käydään läpi konkreettisesti, miten asiakkaita palvellaan mahdollisimman laadukkaasti ja parhaalla mahdollisella tavalla.
Koulutuksen päätteeksi osallistujat ymmärtävät, että erinomaisuus on perusta asiakkaan odotusten ylittämiselle ja miten jokainen on työpaikkansa elävä käyntikortti Nämä taidot näkyvät lopulta myös asiakaskokemuksessa.
Koulutuksen tavoitteet
- Herätellä, innostaa ja aktivoida jokainen ottamaan vastuu asiakkaan palvelemisesta
- Oivaltaa tunnekokemuksen merkitys asiakaspalvelussa
- Huomata arvojen vaikutus aktiivisessa asiakaspalvelussa
- Tunnistaa minkälaista fiilistä ja energiaa jokainen tuo työyhteisöön
- Oivaltaa ainutlaatuisuuden ja yllätyksellisyyden merkitys
- Varmistaa, miten jättää positiivinen muistijälki palvelutilanteessa
- Koulutuksen jälkeen osallistuja ymmärtää, miten erinomaisuus on lähtökohta asiakkaan odotusten ylittämiselle
Kouluttaja
Sydämen Nosteen kouluttaja Anne Suikkosella on pitkä lähes 20v kokemus kouluttamisesta ja valmentamisesta, ja hänellä on myös työnohjaaja STOry pätevyys.
Annella on kokemusta todella monelta toimialalta sekä esihenkilöiden että työntekijöiden kouluttamisesta mm. mielenterveys- ja päihdetyön aloilta, vanhus- , keva- ja sosiaalipuolelta, varhaiskasvatuksesta sekä kaupalliselta puolelta. Annen koulutukset saavat jatkuvasti paljon kiitosta läsnäolosta ja aidosta ymmärryksestä.
Tässä muutamia Annen saamia koulutuspalautteita:
• Erittäin hyvin pidetty kokonaisuus. Mahtava kouluttaja aito ja positiivinen. Hyvällä tavalla osallistava.
• Kouluttajalla oli erinomaiset taidot ottaa kuulijat mukaan ajatteluun ja keskusteluun.
• Puhuttelevaa, ”syväluotaava” , hyvää keskustelua. Selkeä tapa kouluttaa, erittäin hyvä iltapäivä kiitos!
• Erittäin asiantunteva ja hyvä kouluttaja. Kiva että osallistetaan koulutuksen aikana paljon.
• Kouluttaja oli oli todella mukava ja helposti lähestyttävä. Hänellä oli mukaansa tempaava pirteä asenne ja hän selitti valmennuksen aiheet selkeästi ja kiinnostavalla tavalla.
• Oli niin antoisa koulutus. Jäi ihana olo omaan työntekoon ja kouluttaja Anne on mahtava kiitos!
Hinta
249 € / hlö; jos otat työkaverisi mukaan 230 € / hlö tai kysy ryhmätarjous! (maksu ei sisällä eikä siihen lisätä arvonlisäveroa)
Ilmoittautuminen voidaan perua veloituksetta ilmoittautumisajan päättymiseen asti. Mikäli ilmoittautuminen perutaan myöhemmin tai peruutusta ei tehdä lainkaan, perimme koko maksun. Koulutusmaksut ovat perintäkelpoisuia (L 632/1998, 24 §).
Peruuttaminen pitää tehdä aina kirjallisesti asiakaspalvelu@kpkesayliopisto.fi
Ilmoittautuminen
Viimeistään 21.1.2025 verkkolomakkeella
Tiedustelut sähköpostilla asiakaspalvelu@kpkesayliopisto.fi tai puh: 040 680 2559 (040 680 2993)
Katso lisätiedot ilmoittautumisesta sekä peruuntumisehdot täältä
Koulutusvahvistus lähetetään sähköpostilla osallistujille noin viikkoa ennen koulutusta. Mikäli et saa minkäänlaista viestiä, ota yhteyttä toimistoomme.
Oikeus muutoksiin pidätetään.
Kurssin tiedot
- Tunti 0
- Quiz 0
- Kesto Lifetime access
- Taso All levels
- Kieli Suomi
- Kouluttaja 0
- Arviointi Self